- Tavelpyssel

Joo, har ju gjort mina små Spöket Laban tavlor till Mikaela och Sebastian nu sen i jul för dom fick ju den första tavlan i julklapp :) Eller Sammy fick den ;P
Så jag har gjort klart föräldrarna Laban till dem så får se när dom kommer och hämtar den :) Nu är det bara hunden kvar att göra sen är hela familjen Laban klar !
Men ska nog försöka mej på att göra Långa Farbrorn nån dag faktiskt, så sätter man in honom i en lång tavelram så kan det nog bli rätt bra .
Fick en liten ideé igår så jag satte mej och pyssla lite idag och den blev rätt bra fakiskt :)
Kom gärna med lite ideér så blir jag allt glad !

Rätt dålig bild men så är det när man inte har någon kamera som inte funkar !


Föräldrarna Laban :)


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0