- 2012

Igår jag i Axvall med Emelie, Jacob, Andre, Lasse och Orson :) Hade riktigt trevligt även fast jag är sjuk och va otroligt trött !
Va tvungen att pyssla ihop en liten ask så jag kunde lägga Lasses armband där i ;P Han blev nöjd iaf !
Dom spela biljard, lite som ett ölspel blev det :P Och när Emelie fråga vem som ville bli full så pekade alla på mej xD Jag har aldrig spelat biljard vafan ! Så jaa, jag förlorade :P Dom fick ju skratta lite åt mej iaf xD
Blev lite fyverkerier och jaa, självklart nyårspussen/arna xD
Jag åkte hem vid halv2, trött och hungrig som vanligt ! Mamma mötte mej vid busstationen och så vandra vi hem, dock så halkade jag :/ Så har ett skrapsår på knät, det blir alltid blåmärken eller sår efter jag har druckit :/ Men aja, det fixar sej !

Hade riktigt trevligt :) Länge sen jag hade en sån bra nyår faktiskt !
Det brukar bli bra när man är med folk man gillar och tar det lugnt med alkoholen ;P


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0