- Aj ont !

Varje gång jag äter så får jag ont i magen :/ Fattar inte varför, spelar ingen roll va jag äter eller hur mycket jag äter . Det börjar bli riktigt jobbigt, kanske är dags att kolla upp det ?

Skulle ju haft redovisning idag men det va många som hade smsat Titti igår och sagt att dom inte ville göra det för det är så många nya, så jaa :P Så vi började prata om självkänsla och sådant :) Rätt intressant faktiskt, fick svara på några frågor om oss själva och sen lämna in men behövde inte skriva namn eller något sånt, tack och lov för det ! Annars hade jag nog blivit utslängd xD
Hände inte så mycket mer idag faktiskt, har skrattat otroligt mycket bara :P Hade ont i kinderna och magen ett tag faktiskt ! Jävla kommentarer vissa människor säger xD Jösses
Efter skolan handla jag och sen gick jag till tjockiskatten och åt lite :) Satt där en stund sen drog jag hem och sov nån timme :P Trött som fan ! Kan ju bero på att jag satt uppe till kl4 och drack inatt, va liiite bakis imorses faktiskt, inte bra !
Åt lite mat för en stund sen, det blev lax, tomat och gurka i tortillabröd :) Även fast fisk inte är det bästa jag vet så va det faktiskt helt okej :P Lax är det enda fisken jag äter, den ska va marinerad i sweet and chili och va grillad :) Fint det ! Och självklart ska det va vitlöksdressing på det med xD Älskar vitlök ! <3

På fredag blir det en sväng till Axvall för poker kväll :) Kan nog bli rätt nice tror jag ! Får väl se :)
Lördagen spenderar jag troligtvis hos katten :P Får väl hoppas på lite sällskap annars får jag inte sova där för det har vart så många inbrott :/ Men jag är faktiskt där än här hemma, så lugnt och skönt .
Och jag vill kramas lite faktiskt ;)

Kärlek till vitlök ! <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0