- Äntligen helg !

Har längtat efter helg hela veckan, slippa all ångest för att va i skolan och slippa människor jag inte vill träffa .
Så det är riktigt skönt även fast jag måste plugga hela dagen men det får bli så !
Jag fick låna sports 2 till kinect av Tobias :) Så jag testa det igår, det va faktiskt jätteroligt :P Åkte slalom, spelade tennis, golf och amerikans fotboll :D Blev riktigt svettigt :P
Annars va det en lugn dag igår, spela lite tv-spel och the sims 3 husdjur :P Yees, jag är nog lite av en gamer xD lite pinsamt att erkänna detta faktiskt men jag älskar tv-spel :)
Kollade självklart på Jersey Shore :D Så jävla bäst ! Höjdpunkten på min vecka faktiskt ;P

Idag blir det ju då bara plugg som sagt, har redan spelat lite tv-spel :P Blir att sätta sej med matteboken och svenska filmanalysen snart, lite små tråkigt men jag har bara 1 kapitel kvar i matten och sen är det bara att försöka pilla ihop filmen på bästa sätt .
Så jag har ju då lite att göra idag och ikväll, troligtvis imorgon också :/ Har inte riktigt kommit in i mina pluggrutiner, lite svårt när man är trött hela tiden men kan iaf inte somna . Lite jobbigt när psykologen inte bryr sej heller utan bara frågar om det är något problem, eh jaa ? Aja, skit samma
Igår så åt jag ordentligt på 2 dagar, rätt sjukt . Men jag äter inte om jag inte är hungrig faktiskt, känns bara onödigt . Är väl inte helt rätt att tänka så men det är så jag funkar faktiskt, många som har börjat prata om att jag inte äter i skolan och sånt, så är det .



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0