- DumleCravings !

Jag har cravings efter dumle ! Riktigt irreterande faktiskt :/ Orkar inte gå ut till Coop för jag är trött och har precis tagit mina sömntabletter . Velat ha dumle halva jävla dagen ! Så störande . . .

Idag hade jag min första svenskaB lektion, hon satt och prata i 1 timme och 20 minuter :P Vi ska prata om film och sånt från 1800-talet :P Det kanske är intressant, ingen aning .
Det blev att kolla på film på Globalen och sen hade jag 2½ timme matteB, gick bra först men sen så somna jag nästan xD Hängde nästan på bordet och såg i kors så det sved i ögonen !
Sen bar det hem och åt mat för att sen ligga i soffan nån timme och sen duscha jag :) Pluggade lite matte efter det för jag och Splinter ska gå igenom en ny sak imorgon med Samuel och nu ligger jag i soffan och försöker bli lite varm för det är svinkallt här ! :(

GE MEJ !


Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0