- Ensamt det blev

Är hemma just nu bara för att jag börjar skolan imorgon så jag drar dit imorgon igen :P Kommer ju dock bli rätt ensamt då Muppen jobbar på veckorna i Skövde :/ Så då blir det bara jag och tjockiskatten
Som vanligt gick vi och la oss rätt sent inatt, jag va rätt trött men sen när han börja prata med mej så spåra det ut totalt, båda blev rejält övertrötta och fjanta runt som fan :P Dock blev han lite grinig på mej efter någon timme för han va rätt trött, jag somna efter ett tag med . Men självklart drömde jag som fan ! Allt från snusk till verklighet :S va rätt frustrerad imorses faktiskt xD men jaa, sånt händer !
Vi gick upp vid 11, gjorde inget speciellt, jag drack kaffe och så satt vi bara och kolla tv . Vet inte riktigt när han åkte hem men då vart det lite ensamt faktiskt :/ Hade ingen att krama på ;P
Jag drog hem halv2 efter ett oväntat besök av mina föräldrar :P Dom åkte förbi först för att se att han hade åkt för dom ville inte störa . Så det va bara att backa ihop allt och städa lite :) Nej, kan inte påstå att jag har saknat att va hemma, så mycket lugnare och skönare hos katten faktiskt :P men jag va rätt trött när jag kom hem så jag gick och la mej, trodde inte jag skulle sakna att ha någon mer i sängen som nästan knuffar ut mej ur sängen och är så otroligt varm, men joo ! Jösses va tomt och kallt det va :/ Inte kul alls ! :(
Får väl hoppas att jag träffar honom lite i helgen iaf :)

Allt är väl i stort sett fixat inför morgondagen, första skoldagen efter jullovet . Blir väl att lägga schema och lyssna på massa information för 3 gången :P

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0