- Förvirrade känslor

Hm, har börjat fundera på vart detta kan leda . Vet inte om jag har samma känslor som jag hade för några år sen, känns inte likadant riktigt .
Varje gång jag träffar honom så börjar dessa tankar snurra runt i huvudet, om jag vill vara med honom eller om jag slösar bort hans tid ?

- Jag har roligt med honom
- Han är snäll
- Bryr sej om mej
- Han ser direkt på mej om det är något fel
- Behöver aldrig frysa för han är så varm hela tiden
- Vågar säga till mej på skarpen om jag gör något fel
- Han verkar tycka om mej för den jag är

Jag var kär i denna person i ca 5-6 år, men vet inte om jag har kvar dessa känslor . Det känns inte så längre, vet inte vad som har hänt . Om det är så att jag är ointresserad av att träffa någon nu eller om dom känslorna har försvunnit helt ?
Men när jag träffar honom så har jag den där lilla "tycka om" känslan, så jag har inget imot att kramas och pussas lite med honom .
Inget är som det va förut, alla och allt förändras antar jag . Ingen aning om hur jag ska göra ?

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0