- Godmorgon

Va ett tag sen jag vakna såhär tidigt :O Även fast jag gick och la mej vid kl6 :P Blir så ibland när man har besök ! Men jaa, så är det ;P
Herr mupp kom hit igår för jag hade tråkigt och ville supa, men han är tråkig och en dålig öldrickare xD Bara för han skulle köra idag eller nåt, jag lyssna inte på va han sa :P
Kolla på film och grejer bara, det vanliga, typ :P Rätt jobbigt att sova med honom för han är så otroligt varm ! Och så ligger han inte alltid still så det va ju lite störande men jag somnade efter en stund :)
Just nu ligger han och sover så jag ska väl väcka honom snart ;P Jag blir lätt uttråkad så han får faktiskt ta och gå upp snart tycker jag !
Hm, det blev lite som när vi umgicks förut . Knasigt faktiskt, men vill jag det då ?

Vet inte riktigt va som händer senare idag, ska väl till Jacob sen ikväll tror jag, får väl se om jag orkar först . Lär ju ligga i en matkoma sen för vi ska äta kalv :D Mumma !
Och min lilla diet går bra :) Dock så fuskar min mor rätt mycket ;P Illa ! Men det blir nog bra iaf :) Får göra så hon skärper sej lite ! Vill man va fin får man lida pin, i detta fallet att inte äta något man älskar, just det, potatis xD

Man behöver inte äta barnmat för att gå ner i vikt .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0