- Jååmenvesst !

Imorgon börjar jag med att bara äta sallad till allt igen för att gå ner i vikt :P Gjort det en gång innan och det funkade faktiskt :) Så mer frukt, sallad och fiber !
Mor min skulle också börja med detta :) Hon fuskade förra gången ;P Dock äter ju inte jag kokta grönsaker och sånt utan bara vanlig grönsallad, tomat och gurka (jag vet, tomat är en frukt) så det blir ju väldigt enformigt men såhär får det bli ! Nu är jag trött på att verkligen vägra att shoppa kläder och sånt för det finns inget som passar och sånt !

Legat och hostat i soffan några dagarna nu :/ Feber har jag med . Detta är väl inte det roligaste den sista veckan på lovet men det är bara att gilla läget antar jag .
Fick en liten pysselbeställning igår :) Ett par körsbärsörhängen, detta kommer ju troligtvis bli en utmaning men vem gillar inte det ? ;) Så detta ska jag väl sätta mej med en dag, blev klar med Lill-Britts ring igår så imorgon blir det att sätta sej med spöket labans föräldrar så den blir klar :)
Annars har det inte hänt så mycket sen nyår, har knappt vart ute faktiskt :/ va på slöjddetaljer en sväng

Längtar faktiskt lite till skolan så jag har något att göra på dagarna, riktigt segt att vakna och inte veta vad man ska göra :/ Får väl dra iväg till Axvall någon dag för att kolla på Aladdin med Jacob :P
Joo, vi kollar för det mesta på film :P Har inte mycket att säga till varandra längre xD

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0