- Käften nån gång !

Nåt känns så jävla fel hela tiden, vet inte när jag va glad på riktigt senast . Varför kan jag inte vara glad längre ? Förstår inte detta ! Jag vill vara glad som jag va förut, för några månader sen .
Trött på allt skitsnack, elaka ord och dumma kommentarer .
Vafan ska jag göra ? Varför kan inte folk bara hålla käften och låta mej va ?


Idag va jag bara i skolan, hände inget speciellt alls som vanligt . Gick till katten efter skolan, åt lite mat, kolla på film och plocka undan lite saker bara .
Sen när jag kom hem försökte jag sova lite men det gick ju åt helvete som vanligt :/ Jag behöver verkligen riktig sömn, va underbart det skulle va att vakna utvilad en morgon . Men det är bara en önskedröm .
Va precis inne i duschen, lika bra att få det gjort så slipper jag tänka på det sen . Hade jag inte gått i skolan hade jag troligtvis struntat totalt i det för jag är så obrydd av mej nu för tiden, inget känns värt .
Imorgon blir det skolan igen, svenska, global och matte . Joo det vanliga, sista delen av filmen imorgon sen blir det att sätta sej och försöka göra en filmanalys . Tror att jag kommer få göra om den, förvånar mej inte alls !

Annars händer väl inget imorgon, hoppas på att mina spel skickas så jag har något att göra på lördag, iaf på dagen för på kvällen kanske Marie kommer hit :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0