- Klantig är man !

Idag hade ju jag tänkt att jag skulle göra klart matteuppgifterna för att lämna in dom i veckan, efter jag hade gjort den ena och skulle ta fram den andra så hitta jag den inte i väskan, självklart har jag glömt den hemma nu när jag väl kan koncentrera mig utan massa oljud runt omkring mej ! Så klantigt !
Får väl lägga den i väskan när jag kommer hem och så får jag vandra hit någon dag i veckan för att göra den och sen lämna in den :P Aja, det fixar sej nog !

Hade muppen här inatt :) Får inte sova här om jag är ensam, inte så konstigt när det är så mycket skit här i skara :/ Inbrott, bomber, kannibaler och massa annat .
Gick och la oss runt 2 tror jag, tog inte lång stund innan jag somnade :P Va hur jävla trött som helst ! Länge sen jag sov en hel natt med honom, han brukar snarka och så är han riktigt jävla varm så jag hade inte så mycket täcke på mej inatt :P Han drog vid 10, så då gjorde jag frukost och sen så satte jag mej och pluggade .
Nu sitter jag här och dricker kaffe, ska väl snart dra hem för att duscha och sådant . Jag hatar att duscha, det är så tråkigt och det tar sån jävla tid ! Men jaa, måste ju duscha för att inte se ut som ett skabb, eller inte mer än vanligt då ! Mjoo, självförtroendet är nere på botten igen :/

HA ! Kom nyss på att vi har 2 hundar hemma :P mammas mosters hund är hemma hos oss med, hon ska stanna en vecka så det kommer va fullt hus hela veckan :/ Jobbigare än vanligt alltså !

Tjockisen va lite gosig igår kväll :) Men jääävlar va hon fäller ! :O
Från svarta byxor till gråa :P Har fortfarande massa katthår på mej


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0