- Magkatarr for the win !

Eller ?
Njaa, magkatarr är riktigt jävla störande . Dessa jävla kramper jag får i tid och otid är förjävliga ! Vaknade inatt för jag hade så jävla ont :/ Kunde inte riktigt somna om sen .
Ska fixa tabletter imorgon så det lugnar ner sej lite, förhoppningsvid iaf ! Tabletterna jag hade är slut :/ Fast jag hade bara 2 kvar så det är väl inte allt för konstigt .
Nu vet jag ju varför jag får ont i magen iaf ! Blir att sköta sej med maten, försöka sluta att stressa, jaa försöka sköta min hälsa lite bättre kanske ! Så mycket kaffe är väl inte så jätte bra men ingen vill träffa mej när jag inte har fått i mej kaffe, det vet redan vissa människor om ;P

Idag var jag bara i skolan, först matteB i 3½ timme, sen tog jag faktiskt bort engelskaB för det blir riktigt mycket faktiskt :/ mindre bra ! Sen vart det svenskaB, kollade på andra delen av filmen, den här gången var den faktiskt lite roligare :P Efter filmen när vi va ute och röka så kom allt fantasin igång ! Jösses, vad är detta för människor jag går i skolan med ?! xD Jag skrattar så mycket ibland att jag får ont i kinderna, det är fan inte illa !
När jag kom hem så åt jag lite mat och sen vandra jag ner till min nalle och krama den lite ;) Mysigt som helvete faktiskt ! Saknat honom idag, vart så sjukt trött som vanligt :/ Men det gick faktiskt rätt bra på matten iaf, för ovanlighetens skull :D
Sen bar det upp ur sängen och vidare till tven :P Kolla det sista på handbollen och sen bytte man kanal till 5an och kollade på Once upon a time ! :D Älskar denna serie, så mycket fantasi och sagor :) Det är verkligen en av de bästa serier jag sett och det har bara visat 2 avsnitt, men jag har verkligen fallit för detta :)

I helgen blir det att städa nere i min källare och plugga lite matte så jag kan börja på ett nytt kapitel nästa vecka för det fick jag ju inte göra idag ! Helvete då ;P Har suttit med kapitel 3 hur länge som helst :/ jävla x och y, vafan för massa bokstäver i ett mattetal ?!



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0