- Mys med katt och mupp

Igår kväll så kom muppen till Skara igen :P Fast nu sitter jag ju hos min fasters katt så han fick krångla sej hit istället ;P Inte ens katten blev rädd när han kom hit, ett mirakel !
Gjorde inte allt för mycket, kolla på tv bara och snacka skit, det vanliga typ . Alltid trevligt med lite sällskap som inte är hårigt och fäller som fan ;P
Satt väl uppe till 2-halv3 nåt sånt, sen bar det upp till sängen för att få några timmars sömn ! Men det gick inte så bra, va hur jävla trött som helst men kunde inte somna iaf :/ Även fast jag blev kliad på ryggen !
Har väl sovit 3-4 timmar inatt, men det är faktiskt inget ovanligt längre . Lite ovan vid att en katt går runt på golvet med så jag fatta inte först va det va som lät xD Så va det någon som ringde kl6 på morgonen ! VAFAN ?!
Vi gjorde inte så mycket denna morgonen, jag tvinga upp honom ur sängen som vanligt :P han drog för en stund sen så jag sitter bara här och glor på tv :P

Btw, jag kanske kommer flytta till Skövde om allt flyter på som det ska ;P

Vet inte om jag ska stanna här ikväll med eller om jag ska dra till Axvall en sväng, får väl se om någon vill ha dit mej först ! Rätt soft att sitta här faktiskt, lugnt och skönt :)

Tjockiskatten


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0