- Nu ska det bort !

Joo, nu ska 12 kg bort från min kropp ! Räknade ut min bmi och det va inte alls trevligt att se :/
Känner mej så groteskt äcklig, finns inte en dag som jag känner mej nöjd med mej själv, jag undviker att kolla i speglar och fönster, hatar att duscha för jag ser mej själv naken då och ser allt jävla äckelfläsk .
Måste verkligen göra något åt detta så det blir att äta bättre och försöka hinna med att gå på promenader iaf, tycker det är pinsamt att gå på gymmet :/
Detta kanske gör så mitt självförtroende blir bättre, tveksamt, men kanske !

Idag var det väl en vanlig dag, hände inte så mycket . Börja kolla på filmen vi ska göra en analys på och jag har då sagt till min lärare att hon får göra en filmanalys på bilar 2 bara för vi måste göra en analys :P Tror inte att hon kommer göra det men iaf ! Blir att kolla på andra delen imorgon eftermiddag, eh ingen bra tid alls ! Är ju trött hela tiden så jag sitter bara och gäspar xD Men aja, blir nog bra, kanske .
Imorgon blir det matte i 3½ timme på förmiddagen, debatt på engelskaB och sen film . Jag hatar torsdagar ! Vill verkligen inte ha debatt på engelskan xD Pinsamt att prata engelska inför folk jag inte känner :P

Vet inte vad som händer i helgen, får väl se vad som händer !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0