- Panik i repris

När ska alla tankar och all ångest försvinna ? Igår mådde jag så kasst att jag bröt ihop helt ! Grät i flera timmar och kunde inte sluta, låg i soffan och mådde hemskt .
Idag på lektionen så börja jag nästan gråta med, vi pratar fortfarande om mobbing och då börja jag självklart tänka igen och då kände jag hur klumpen i halsen började komma tillbaka men det gick inte så långt att tårarna kom vilket va väl tur det . Hade vart riktigt pinsamt om jag börja gråta inför hela klassen
Titti var inte där idag så det blev inget samtal, får väl se om det blir det imorgon om hon är frisk . Annars får jag nog prata med Anneli istället, något måste fixas så jag ska klara av detta !


Annars hände inte så mycket idag, åkte hem vid 12 för vi hade inga lektioner efter lunch . Åt lite och sen blev det att krama nallen några timmar för jag sov inget inatt igen . MEn jag sov knappt något iaf, vakna flera gånger och sen gav jag bara upp och gick upp igen och satte mej med filmanalysen som jag ska renskriva när jag har skrivit klart här .
Imorgon blir det nog skolan några timmar annars händer nog inget speciellt, försöka träffa orson lite snabbt för att få hans handledsmått så jag kan göra ett armband till honom för han fyller år imorgon . Blir ju självklart en försenad födlsedagspresent som vanligt men men .

Dags att börja renskriva och sen sova

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0