- Tv-spel, öl och underbara människor

Igår åkte jag till Axvall på kvällen, va ett tag sen :/ Dom hade jag pokerkväll men jag, Splinter och Olle spelade lite tv-spel istället ;P Lite små kul faktiskt ! Efter pokern kom dom andra också så det blev mer tv-spel, öl, kramar, tjöt och skratt :) Älskar att jag vann i Blur över sthlmarn (johan) ;) HAPPY FACE !
Åkte hem vid 23.05 för jag va svintrött och orkade inte vänta till halv2 efter det :/ Så det blev att åka hem, äta, kolla på Jersey shore och sen sova :)
Underbara människor !

Idag har jag städat, spelat lite, skickat bilder till framkallning och sen bara legat i soffan i detta skitväder !
Längtar tills jag får bilderna så jag kan sätta in dom i fotoböckerna :) Älskar att sitta och kolla i dom och minnas tillbaka till just den sekunden och den dagen, underbart ! <3
Imorgon händer det nog inte så mycket tror jag inte, ingen aning faktiskt . Kanske pyssla klart tavlan ? Är nog en bra idé faktikst ! Känner mej så dum att jag inte har gjort klart den än :/ Men jag orkar inte så mycket efter skolan, rätt jävla död .

I veckan blir det väl baka skolan skulle jag tro, mattepluggande blir det med :/ Måste bli klar snart ! Helvete vilken tid det tar med allt :(

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0