- Utmattad

Jag är så trött hela tiden, ingen aning om varför för jag sover på natten men är aldrig utvilad när jag vaknar . Går runt och gäspar hela dagarna och efter ett tag blir jag ju irreterad så jag är inte världens trevligaste person, man retar mej på egen risk då faktiskt . Finns ju en risk att man får en smäll på käften om man säger fel sak och jag är inte rädd för att bli utkastad om jag slår någon, bryr mej inte ens .

Just nu är min mor och far i "stan" och letar efter hennes plånbok, jobbigt att mitt kort ligger där i för hon köpte öl till mej igår :/ Om dom inte hittar den så måste jag spärra mitt kort och hoppas på det bästa helt enkelt !
Sitter och är lite små nervös för detta, inte kul så här tidigt på morgonen .
Frågade Samuel i torsdags om han trodde att jag skulle bli klar med matteB denna terminen och jaa :) Om jag fortsätter som jag gör nu så är jag klar vid påsk ! Jaa, det är sånt jag blir glad över :P Människor har frågat mej varför jag har 6 timmar matte i veckan och varför jag pluggar hemma, joo för att jag ska bli klar så fort som möjligt och så måste jag läsa matteC :) Idag ska jag till katten sen så det blir att sitta där och plugga faktsikt . Men iaf, tror inte någon är intresserad av hur mycket jag pluggar ! Måste förbereda mej för en debatt på torsdag med, på engelska :/ Jävla engelskaB ! Ska göra en filmanalys med på svenskan, börjar att kolla på filmen på onsdag tror jag att det va ! Haha vi satt och gjorde en analys på lejonkungen xD Blev jätte bra ;P

Igår skulle jag egentligen dratt till Axvall på kvällen för det va pokerkväll, men så hände det en grej och jag deppa ihop helt så jag stannade i soffan under täcket hela kvällen . Kanske va lite tur med efter jag prata med jacob på msn, kunde blivit en käftsmäll eller 2, inte på jacob asså !

Så jävla bäst ! <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0