- 22 Timmar kvar !

Oh hell yeah det är bara 22 timmar kvar tills jag får kolla på Batman i 2 timmar och 45 minuter i en svettig biosalong med den underbara fröken Louise ! HAPPY FACE VAFAN ! Denna dagen har jag längtat efter i flera månader :D Det ska bli så fucking jävla awesome ! <3
 
Annars idag har det inte hänt så mycket, pysslat lite, hade tänkt att lägga upp bilder men har inte lagt in bilderna och orkar inte göra det nu heller :) Får fixa det nån annan dag helt enkelt ! Det blev en långpromenad idag också, hade det inte blåst idag så hade jag nog dött och Sebastian hade fått släpa hem mej :/ Men det va rätt skönt iaf, svettigt men skönt :) Alltid lika roligt att röra på fläsket när Sebastian är med mej, underbara lilla Sebastian ! Haha på tal om Sebastian, förut så skulle han dricka vatten, men så stod han bara och titta ner i skålen och sen titta han på mej och såg allmänt ledsen ut, men det va för att en av hans matkulor hade ramlat i och svällt upp xD Han ville inte dricka vattnet då, även fast han har gjort det innan, jag skrattade så jag fick kramp i magen ! Så söt han är ibland min lille kille <3
Imorgon ska jag även försöka pyssla ihop något till Sabina som jag kan göra till ett halsband, för den grejen jag gjorde idag va tydligen för gullig, man försöker visa sin kärlek ibland men nee, funkar inte xD Nee, men så får försöka komma på något annat imorgon !
 
Oh underbara Batman, så mycket kärlek till dej ! <3
 
Smell you later
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0