- Äntligen !

Joo men äntligen fick jag kolla på lägenhet :) Den är på samma gård som jag bor nu men i ett annat hus, dom håller på att vädra ut den för personen som bodde där innan rökade inne men det luktade inte så farligt , inte som jag trodde iaf ! Dom håller även på att riva tapeter och sånt så det såg ju rätt rörigt ut just nu, spisen och kyl/frysen stod ute i hallen men annars va den helt okej :) Begär inte så mycket när det är min första egna lägenhet faktiskt . Så det blir att maila våran hyresvärd och säga att jag är intresserad av den och även säga att jag kan fixa mycket själv i den, det är inga större problem, vi har fixat mycket i den lägenheten vi bor i nu så ! Jag hoppas på det bästa och att hon accepterar att jag kan flytta dit, jag är rätt tyst av mej, vill inte ha hem folk heller för den delen xD
Annars har jag inte gjort så mycket idag, vart en mycket lugn dag än så länge . Har precis ätit och snart ska jag ut med bajsmaskinen en sväng så han får göra sina behov och sen ska jag ta en dusch ! Fint de :)
 
Vet inte vad som händer imorgon, får väl se helt enkelt .
 
Hm, börjar verkligen bli van vid att sitta och äta ensam, dagens romantiska middag för 1 !
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0