- Är det värt det ?

Joo men imorgon så ska jag väga mej och se om det har vart värt att leva "nyttigt", eller jaa om jag kommer ihåg innan jag har sölat i mej flera liter kaffe ;P Men det har faktiskt vart roligt att gå ut och gå med Sebastian :) Även fast han har jagat flugor, fåglar och harar ! Kommer troligtvis fortsätta även fast det inte har gett något resultat bara för att få vara ifred med min lille snutt :)
 
Idag har det vart en vanlig dag, gick upp, söla i mej kaffe, prata med mor och far, mor åkte till jobbet, lite senare åkte far till jobbet, jag åt lite mat, gav Sebastian mat, kolla lite tv, gick en promenad och nu sitter jag här :P Joo, jag vet, mina dagar är mer spännande än dina men jag kan inte hjälpa det ! xD
Åt lite mer mat idag, det blev korv med bröd :P igår blev det ju bara en skål flingor och några riskakor, inte så jättebra att bara stunta i maten helt :P Kommer nog inte hända mycket mer idag, ska in och duscha snart och sen tv resten av kvällen skulle jag tro ! Jag vet, otroligt spännande .
 
Imorgon är det min födelsedag, då blir det god mat, förhoppningsvis god tårta, besök av Louise och Marie hit :) Blir en mycket lugn födelsedag för min del, har ingen lust att ha fest, kalas eller något sånt . Jag är nöjd med det som blir imorgon :) Ska bli riktigt roligt att få träffa Marie igen, hon är saknad <3
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0