- Batman & konstiga drömmar

Igår så spenderade jag min kväll med Batman och Louise och det va helt jävla awesome ! Filmen är fett värd att se :D Jag kunde inte vart mer kär i Batman än va jag va igår faktiskt, jösses säger jag bara ! Dock va jag den ende som ansträngde sej med Batman t-shirt och Batman converse xD Folk tyckte säkert att jag va jävligt töntig men om jag ska va ärlig så kunde jag inte bry mej mindre, jag fick se Batman i 2 timmar och 45 minuter med en av dom bästa personerna jag känner :) <3
 
Idag va det nästan en normal dag, far min fick åka iväg lite förut och va borta ett tag men jag behöver inte skriva varför för det har inte alla med att göra, även fast inte så många läser min blogg ! Men det blev en svettig promenad med den rullande bajsmaskinen iaf :) Pysslade ihop lite kakor förut som jag tänkte sätta fast i ett armband när jag har skaffat det, måste åka till Slöjddetaljer rätt snart för jag har ett halsband att skicka iväg upp till Sabina innan hon försvinner från Sverige och så vill jag ha mer lera ! Så tråkigt att ha samma färger hela tiden så jag behöver lite nya roliga färger :)
Vet inte riktigt vad som händer imorgon, får väl se helt enkelt . Vad som helst kan ju tydligen hända märke jag idag :/ Blir troligtvis lite mer pyssel med den lilla lera jag har men jag har iaf ett litet tidsfördriv, kom gärna med förslag på vad man kan göra för något i lera !
 
Haha btw, inatt drömde jag att jag friade till någon, ingen aning om vem människan är men visst fan va det jag som friade ! Kommer även ihåg att jag tänkte att han tog för lång tid på sej att fråga denna stora fråga och det va därför jag hade skaffat ringar och gick ner på knä och frågade xD Grät som ett litet barn gjorde jag i drömmen med ! Jösses, min hjärna har mycket konstiga saker för sej när jag sover
 
Joo, så här såg jag ut när jag gick på Batman :) Hade på mej mina underbart vackra converse med Batman på också !
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0