- Ehm jaha ?

Och helt plötsligt så ska jag vara barnvakt lite idag, hoppades på en lugn och skön kväll med Sebastian men helvete va jag hade fel ! Men tänkte nästan att något skulle förstöra detta och visst fan hade jag rätt :/ Är lite små irreterad faktiskt, tar man åt sej ett ansvar så får man fan se till så man gör det också .
Mycket svordomar här, men jaa jag svär som en full sjöman ! Mycket charmigt må jag säga ;)
 
Aja, idag har det inte hänt allt för mycket än . Har gjort det jag hade planerat, köpt mer flingor xD Joo, mitt liv är så extremt spännande ibland ! Så det blev min middag idag, flingor och riskakor för jag inte har lärt mej laga mat än ;) Får väll ta och lära mej det men har faktiskt ingen större lust xD Men det blir ett måste sen när jag ska flytta så det fixar sej nog, hur svårt kan det va att steka en köttbit och göra lite sallad till det liksom ?
Blir en långpromenad med hunden sen efter min syster har kommit hem och jag slipper vara barnvakt ! Fint väder idag så varför inte, redigt jävla nice vafan ! Och hoppas på att jag blir på lite bättre humör sen också, så kanske jag slipper lacka ur som jag gjorde igår, skulle va trevligt att lägga sin engergi på något annat idag !
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0