- Födelsedagshelg

Joo men i fredags så va det min födelsedag, blev då 22 år gammal, inte långt kvar till pension ! Hade en underbar dag faktiskt även fast vädret va kasst, va en lugn och skön dag :)
Hade besök av Louise och Marie, gjorde inget speciellt, prata lite och sånt bara . Louise drog  innan vi skulle äta mammas goda tårta, blev lite bubbel till det med som jag hade fått av Marie, sen satt vi på balkongen resten av kvällen/ lite in på natten :) Drack lite jordgubbsbubbel och snacka skit ^^ Va riktigt roligt att få träffa Marie igen, mycket uppskattat :)
En av dom bättre födelsedagarna faktiskt ! Mycket nöjd med allt :) Bra presenter och mycket bra sällskap, finns inget jag kan klaga på eller något mer jag skulle velat ha den dagen :)
Igår gjorde jag inget alls, tog det bara lugnt framför tv:en/datorn som jag brukar göra typ, åt massa jordgubbar som jag hade fått av Louise, tog inte lång stund innan dom va slut ! Sen några öl bara, rätt gött .
Idag gjorde jag som jag brukar, tar en kopp kaffe, sätter mej ute och röker och sen går in till tv:en, men så fanns det inge kul att glo på så då hämtade jag en av böckerna jag fick i fredags (fick 4 st) så det blev Steven Adlers bok :) Om ni/du inte vet vem det är så finns google som hjälp ! En mycket intressant människa faktiskt, enligt mej iaf . Har läst hela förmiddagen, mycket trevligt må jag säga ! Kommer inte hända mycket mer idag skulle jag tro, hade jag vart lite piggare så skulle jag dratt till Caroline men nu är det så att jag ser typ dubbelt så känner inte att jag är så trevligt sällskap :/ Får ta det någon annan gång ! Önskar verkligen att jag kunde sova ordentligt och vakna utvilad men det gör jag aldrig :( Aja, så är det med sömnproblem !
 
Att sakna någon gör verkligen ont, och jag vet inte hur jag ska göra . Har troligtvist sumpat allt och det tänker jag på hela tiden, om jag kunde göra detta ogjort så skulle jag göra det direkt !
Jag är så fail när det gäller känslor för killar .
 
Smell you later
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0