- Helt borta

Jag har verkligen inget självförtroende längre och inte mycket självkänsla heller, jag hade lite av det förut, innan skolan började . Det har inget med skolan att göra utan det är hur jag ser mej själv i spegeln och hur min kropp har förändrats på 1½ år och det jag ser i spegeln, nr på vågen och hur kläder inte passar längre gör mej väldigt nere, mår inte bra fysikt eller psykiskt längre och det måste jag försöka ändra på . Det är därför jag går promenader varje dag och tänker mej för va jag äter och dricker . Dricker knappt öl på helgerna längre och äter aldrig godis längre heller även fast sockersuget kan va extremt ibland så försöker jag att tänka på hur det påverkar mej själv och hur jag mår efter jag har ätit godis eller något liknande . Så jag försöker verkligen gå ner i vikt både för att jag ska må bättre fysiskt och psykiskt, när jag hade gått ner så mycket i vikt så va inte astman lika jobbig t.ex .
Så jag hoppas att jag kan förändra detta för att må bättre och inte skämmas över hur jag ser ut .
 
Denna helgen har det inte hänt mycket alls, Sebastian har lite tjejbesök över helgen som följer efter mej hela tiden :P Men hon är väldigt söt och mysig så det gör inte så mycket !
Annars har det inte hänt så mycket, lite pyssel bara annars har det vart mycket lugnt, finns inte så mycket att göra här i Skara och igår  va inte vädret speciellt trevligt, bara massa regn och åska . Fast åska är rätt mysigt så jag brydde mej inte så mycket men regn kan fan kvitta !
Vet inte vad som händer mer idag faktiskt, blir väl hyffsat lugnt som vanligt, har inte så mycket lera så jag kan inte pyssla vilket är lite tråkigt för jag har 2 beställningar som jag skulle vilja börja med :/ Får hoppas att jag kan åka till slöjddetaljer nästa vecka, måste köpa en halsbandskedja så jag kan skicka iväg Sabinas giraff innan hon åker iväg och lite annat smått och gott behöver jag med !
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0