- Hoppas på flytt ! :)

Min mor ringde till hyresvärden idag när jag låg och sov för att prata om lägenheten jag va och kollade på för ett tag sen, men den va redan tingad och så kunde man inte flytta in i den förens i december men hon sa att jag ska få kolla på en om ca 2 veckor och om jag vill ha den så får jag den och kan flytta in senast 1 september :) Så jag hoppas verkligen på det bästa och att hon inte säger så till flera så det blir fel sen för jag är riktigt trött på att bo här i min lilla källare ! Så jag hoppas på att lägenheten ser okej ut och att det känns rätt sen så jag kan flytta om ca 1 månad :D
 
Har pysslat lite idag, det blev en ful tårtbit och sen en ful tårta, vet inte varför jag pyssla ihop det för det såg verkligen förjävligt ut ! Aja, måste ju faila lite ibland iaf
Vet inte vad som händer mer idag, får väl se va dagen erbjuder ! Får se om Sebastian kanske vill gosa lite med mej eller leka lite kanske, eller så dissar mej totalt och fortsätter att sitta på balkongen och tittar på all action här på valhall och då får väl jag sätta mej och läsa eller pyssla lite, igen . Jösses va mitt liv är roande !
 
Börjar faktiskt få lite skolångest :/ Vet inte varför men jag känner verkligen inte för att börja skolan igen, kommer bli helt annorlunda utan alla som har slutat och det känns inte bra alls faktikst . Har ju inte gjort något vettigt i sommar så det känns inte riktigt som jag vill komma tillbaka till skolan än, men om jag skulle ha längre sommarlov så skulle jag inte gjort något vettigt iaf ! Och det ska väl bli skönt att få lite rutiner i vardagslivet och ha lite att göra med för den delen, komma ut och träffa folk, kommer inte ens ihåg när jag va utanför skara senast :S Det va nog fan när Orson flyttade och det va ett jävla tag sen !
Får hoppas på det bästa sen antar jag, har ju 1½ år kvar vafan !
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0