- Irritation, kaffe och Queen

Har vart lite små irriterad och frustrerad det sista endast för att jag inte har fått kolla på lägenhet än för dom kan ta mej fan aldrig svara i telefon eller något sånt på detta jävla stället och när man får tag i någon så har dom ingen aning om vilka lägenheter som är lediga eller något sånt . Hur kan en hyresvärd ha noll koll på sina lägenheter ?!
Detta gör bara att jag hatar Skara ännu mer, hade jag haft råd så skulle jag flytta till Skövde men det funkar inte riktigt när busskort är äckligt dyrt och lägenhet är inte det billigaste heller så det skiter sej direkt !
 
Men jag vill att det ska börja rulla på lite iaf, det sista har jag kännt mej instängd, ignorerad, ensam och jävlig . Känns inte som det jag säger har någon betydelse längre och alla bara skiter i det, vet inte varför faktiskt . Hatar den jävla känslan för jag vet inte om det är så eller om jag bara inbillar mej det . Jag är en person som säger va jag tycker och tänker och jag vet även att det inte alltid uppskattas bland folk runt omkring mej men jag kan inte sitta och va tyst i vissa fall, så är det bara . Om jag ska acceptera det du säger så ska du acceptera det jag säger, det är logiskt enligt mej .
 
Det enda jag kommer sakna med att bo här hemma med familjen är Sebastian, min lille underbara rullande bajsmaskin som gör mej glad i alla lägen och gör mitt liv mycket bättre . Att inte få se hans stora bruna snälla ögon på morgonen när han kommer för att gosa lite när man sitter ute på balkongen och röker, inte bli anfallen när han väcker en, ingen som kommer och hälsar så fort man kommer hem eller att bara ha någon som alltid lyssnar, säger aldrig imot, bara sitter där, tittar dej i ögonen och lutar huvudet lite frågande, joo jag kommer sakna honom extremt mycket även fast han kan va sjukt jobbig ibland så är han guld värd . Hur mycket skit, misstag och dumheter jag än gör så finns han alltid där och är alltid lika glad när jag kommer hem .
 
Smell you later
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0