- Joo men vafan

Just nu sitter jag i soffan och glor på tv och dricker bubbelvatten, riktigt mysigt må jag säga ! Eller ?
Idag kommer det inte hända allt för mycket skulle jag tro, blir en lite längre sväng med Sebastian senare i eftermiddag, mina föräldrar jobbar kväll/natt så dom drar väl iväg snart :P Rätt skönt !
Hoppades på att få kolla lägenhet idag (igen) men här får man fan inte tag på någon, skulle prata med vaktmästarn men har inte sett någon av dom än idag och det är aldrig någon som svarar i telefon . Så imorgon blir det att ringa ner till Malmö för att kunna få kolla på lägenhet här i Skara, allt blir bara mer och mer logiskt när man bor här, helt otroligt !
Aja, i veckan händer det väl inte allt för mycket, på torsdag kväll kommer det släkt och dom stannar till lördag tydligen . Nu är det så att jag gillar inte att ha folk här som sover, tycker det är riktigt irreterande för jag kan inte göra som jag brukar och jag får inte vara ifred .
Men men, än så länge idag har jag inte gjort något speciellt, druckit massor utav kaffe och ätit frukost, eller jaa det blev en banan och ännu mer kaffe ! Så blir det när man är lat och inte har någon ork att göra något speciellt till frukost .
 
Hoppar även på att min far fixar bilen snart så jag kommer bort från Skara lite . Skulle va awesome ! Och jag behöver verkligen åka till slöjddetlajer, har knappt någon lera kvar :/ Det suger jävel ! :(
 
Min mycket tråkiga frukost !
 
Smell you later
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0