- Mååååååndag !

Inte för att det gör så stor skillnad vilken dag det är men iaf ;P Sitter just nu i soffan på övervåningen och kollar på tv efter en promenad med Sebastian :) Dock hade han spytt inatt så det blev en liten promenad idag :/ Får se om han håller maten där den ska va idag och imorgon så kan vi ta en längre promenad imorgon :)
Annars har inte gjort så mycket idag faktiskt, blev väckt vid 9 för Sebastian tyckte det va kul att skälla som en idiot så jag skulle vakna (hm, han skäller nog rätt högt om jag vaknar när jag har öronproppar och stängd dörr), drack lite kaffe och sånt, pysslade ihop en kylskåpsmagnet till mitt blivande egna boende (sjukt töntigt att hålla på så när jag inte ens har börjat kolla på lägenheter), ätit lite mat och så promenaden med Sebbebastian . Rätt lugn dag, inte för att det är något ovanligt !
Min helg bestod av öl och gamla my little ponys, lördagen iaf ! :) Lite nostalgi är alltid lika trevligt ! Fast jag fick inte kolla på det mer för Louise ;( Lite elakt tycker jag ! Fast jag såg alla filmerna jag vill se så det va lugnt ;)
 
Mina helger va bättre förut, när jag och fröken Marie kollade på "så ska det låta", tog några öl och sen blev det skräckfilm, varje fredag :) Men jag kommer inte ihåg när jag träffade henne senast, hon är mycket saknad iaf :/
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0