- Nu då ?

Jaa, nu har jag gjort nästan allt jag brukar göra på mina dagar, ätit och tagit en långpromenad med Sebastian, plockat ihop tvätten också för imorgon är det tvättdag ! Woho va roligt, fast jag hade typ inget att tvätta, så blir det när man använder minimalt med kläder xD Jo, jag är en nakenfis, kläder är överskattat :D
Ska försöka att INTE glömma bort att ge Sebastian mat idag, för det gjorde jag igår xD fick mat 1½ timme senare än va han ska, vet inte vart mina tankar va igår, va rätt borta faktiskt, hm .
Har verkligen insett hur tråkiga dagar jag har, efter mina föräldrar har åkt till jobbet så fixar jag lite mat, kollar på the real housewives of beverly hills, går en långpromenad med Sebastian, kommer på kitchen nightmares, ger honom mat (oftast) och sen blir det mer tv, förbannat tråkigt faktiskt ! Fast idag blev det lite pyssel, började på min mammas mosters beställning, hon vill ha sin hund och son i lerfigurer, ehm nu är det så att hennes huns är en mellan schnauzer och dom har extremt mycket hår ! Skägg och grejer så jag har tagit mej an en riktig utmaning ;/ Det tog en timme att bara gör huvudet :O Ska fortsätta på kroppen imorgon, lättare att göra så när jag ändå ska göra en tavla av det och ska börja på hennes son när jag har mer lera .
 
Btw, jag har gått ner 4 kg :) känns riktigt skönt att det inte är helt värdelöst att gå långpromenader och undvika godis, läsk, bröd och öl på vardagarna ^^ Även fast jag vet att jag aldrig kommer bli en pinne (vill inte det heller) så vill jag kunna trivas med min kropp som jag gjorde förut när jag hade gått ner massor i vikt, och jag som många andra tycker att kurvor är fint :) Har ett mål och det är 15 kg kvar dit men jag stressar inget, ska bara fortsätta med det jag gör nu för det verkar ju funka iaf :)
 
Smell you later
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0