- Saknar fjärilar

Jag saknar känslan av att verkligen tycka om någon, att bara bli nervös av att tänka på personen, få fjärilar i magen långt innan du ska få träffa personen, att bli generad när personen tittar på dej och ler, känna hur hjärtat nästan hoppar ur kroppen när personen säger: "Jag tycker om dej" . Saknar allt med att vara nykär eller kär överhuvudtaget, att ha någon att tycka om och som tycker om mej tillbaka .
 
Känner mej sjukt ensam även fast det alltid är folk runt omkring mej, finns alltid någon jag kan vända mej till om jag behöver prata eller bara behöver ett enkelt råd om något .
Men det känns inte som jag duger för någon längre, eller så är det jag som har för höga krav ? Tycker väl inte att det är så höga krav om jag vill ha någon som är intressant, får mej att skratta och är allmänt rolig ?
 
Enda sen jag slutade prata med herr J så har jag vart väldigt ointresserad av att träffa någon annan, ingen verkar vara intressant nog eller inte rolig nog, bara tråkiga och random . Finns ingen som får mitt hjärta att hoppa till så mycket att det ser det precis som i en tecknad film .
 
Jag vill bara få den känslan igen, känna mej omtyckt, speciell och få fjärilar i magen .
 
Smell you later
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0