- Sömn skulle va trevligt !

Har inte sovit mer än 6 timmar på 3 nätter och det känns verkligen, är så sjukt trött så jag vet inte va jag ska göra . Svårt att hålla sej vaken på dagen så jag har somnat i soffan och det är inte så bra ! Men men, får väl hoppas att det ändrar sej vääääldigt snart annars kommer jag troligtvis bli galen och gå in i väggen, mysigt värre !
Va tvungen att gå upp tidigt idag för jag skulle ut med Sebastian och sånt, han är dock väldigt morgontrött så fick inte liv i honom förns efter han hade ätit :P Otroligt tråkigt ! Imorgon är det min systers tur att gå upp tidigt så jag hoppas att jag sover lite länge, skulle va riktigt skönt !
 
Vet inte vad som händer mer i veckan, ska försöka få kolla på lite lägenheter så det börjar komma igång . Och om dom säger att jag inte får någon pga att jag är studernade så kommer jag bli väldigt förbannad för dom kan ta in massa annan skit, jag har lagt upp en budget och allt sånt redan så jag vet hur jag ska göra och hur det kommer bli bra, jag är lite konstig när det gäller pengar och sånt, vill ha koll på allt när det gäller pengar !
Kommer ju troligtvis bli någon långpromenad med den rullande bajsmaskinen om vädret blir lite bättre, eller jaa mycket bättre ! Är sjukt trött på allt regn, vill ha värme och riktig sommar ! Kom igen vafan !
 
Det värsta med att inte prata med herr J längre är att jag tror att jag har förlorat en vän, en vän jag har haft i 8 år och verkligen inte ville förlora . Jag har gjort mycket misstag i mitt liv men detta är nog det enda som jag ångrar, saknar honom, i stort sett allt med honom . Även när han snarkar, ger mej pytteliten plats i sängen, småelaka kommentarer om allt och inget men han gjorde mej glad och fick mej alltid på bättre humör när jag va nere .
Han är en mycket speciell person som alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta .
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0