- Tjockisfredag !

Idag har det inte vart mycket bra mat må jag säga ! Mycket smörgåsar, tårta och ostfondue ;P Men det är bara för att mammas moster och hennes man är här, firade min födelsedag lite sen och dom ville ha ostfondue idag :P Blir mycket promenader nästa vecka ! Jaa jävlar i mej
Spelade lite kinect förut, lite små kul :P Boxades, bowlade och spelade bordstennis så lite motion har jag allt fått idag :) Det va bara jag hemma, eller jaa bara jag som va vaken hemma och hade inget att göra så det fick bli så helt enkelt . När jag får pengar blir det att köpa star wars till kinect faktiskt :D Jag är en riktig star wars tönt ;O
Fick lite födelsedagspresenter och en förtidig inflyttningspresent igår :) Mikrovågsugn, bestick, glas och första hjälpen låda, sånt jag behöver ! Riktigt bra faktiskt
Har även börjat spela songpop och insett att jag inte kan något om dagens musik, känner knappt igen några namn eller titlar så sånger, ehm, lyssnar jag kanske få för mycket "gammal" musik ? Hm
Kommer nog inte hända mycket mer idag, försökte hitta någon film förut men det gick inge bra alls :/ Så det sket sej ju direkt ! Men Batman börjar snart på kanal5 och då är min kväll lite smått räddad ;) Det har gått rätt mycket reklam för den nya Batman filmen och så är Batman Begins på söndag och varje gång jag ser det så dreglar jag lite smått, jösses va jag älskar denna man !
Funderar faktiskt på att beställa biljett till filmen på onsdag och gå och kolla :) Skiter totalt i om jag får gå själv, det är Batman liksom :D <3
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0