- Låt mej va

Börjar verkligen tröttna på allt klag och gnäll på mej, varje dag är det något men det är oftast samma sak .
Förstår inte varför ?!

- Du äter aldrig något !
Nej, för jag tänker inte betala massa pengar för att äta i skolan och jag tar inte med mej mat för jag är inte hungrig på dagen . Och jag äter när jag kommer hem och på morgonen
- Du pluggar hela tiden !
Jaa, nån gång måste jag väl försöka vara lite duktig i skolan ? Och jag har faktiskt inget att göra efter skolan
- Du sitter bara hemma hela tiden
Joo det vet jag också, men jag har mina anledningar
- Du börjar bli tråkig
Förlåt att jag inte har någon ork till saker längre efter skolan och på helgerna, förlåt att jag är en sån jävla tråkig människa . Men det har sina anledning till det också
- Du dricker för mycket kaffe och röker för mycket
Jag gillar mitt kaffe och behöver det för att fungera och ciggen gör mej lugn . Svårare än så är det inte

Det vanligaste som folk säger till mej varje dag, det är rätt tröttsamt faktiskt .
Jag tycker inte om den jag är eller rättare sagt den jag har blivit, jag vet att jag aldrig gör något längre och att jag är tråkig men förlåt då ! Låt mej bearbeta detta själv och sluta gnälla på mej .

Har inget mer att säga .

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Louise

Om du känner att du trivs med det du gör på dagarna .osv. så skit i vad folk säger, dom har ju inte med vad du gör att göra.

Tycker det är trist att folk hela tiden ska lägga sig i vad man gör, när dom inte har med saken att göra :/

Och om det är någonting kom och prata med mig, jag lyssnar mer än gärna!

Kram!

2012-03-23 @ 11:34:25
URL: http://www.l00lz.devote.se
Postat av: fanny

stå på dig!

2012-04-06 @ 15:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0