- Att fråga eller att inte fråga . . .

Jaa, det är den stora frågan .

Skola idag, inte gjort något speciellt, gör inget alls i skolan längre typ . Rätt tråkigt :P
Efter jag kom hem så åt jag lite och sen sov jag, när jag kom upp så stod det där, mitt fina paket, mina underbart fina batman skor :) Då blev jag lite lycklig i hjärtat ! Har längtat massor, åh va jag älskar skor och Batman ;)
Annars har jag inte gjort något speciellt idag, kollat på Gilmore Girls bara och legat i soffan :/ Får se hur jag mår imorgon annars kanske det blir att jag är hemma, har feber nu men hoppas att den är borta imorgon för jag vill inte ha onödig frånvaro faktiskt !
Väldigt tråkigt i skolan utan dataklassen faktiskt :/ Inte kul alls !

Dock blev jag lite irreterad idag, hm . Människor i all ära vafan, så trött på folk . Usch på människor !

Åh underbara man !


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0