- En bra fredagskväll :)

Jaa, min fredagskväll blev bra även fast jag är trött och seg i huvudet :)
Detta är varför: jag har underbara vänner :) <3


Idag blev det att plugga matte i lite mer än 2 timmar, så kolla över lite i helgen och sen får jag nog behörighet :) Jag hoppas verkligen det annars kommer jag troligtvis börja gråta faktikst, detta är en av dom "stora" målen jag har haft sen jag började i skolan igen och jag har pluggat skiten ur mej denna terminen för att klara det och det vet herr Samuel om och han sa att det va lugnt :) Kändes bra
Annars hände inte så mycket idag, dom som inte behövde plugga lagade mat, jag kollade på när alla åt för jag va inte hungrig och sen pratade jag en sista gång med Jacob och Orson innan dom lämnade mej i en vecka :P Kommer va konstigt nästa vecka när inte data klassen är där, hm jaa så är det :P

Som sagt, i helgen blir det att plugga lite och ta några öl :) Tur att jag gillar matte annars hade det vart en hemsk helg ! Vet dock inte om jag ska läsa matteD nästa termin, får se :P
Kan nog bli en bra helg även fast jag inte ska göra något speciellt :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0