- Frustrerad och förvirrad

Satt och försökte mej på lite matte förut, gick ju bara rent åt helvete som vanligt nu för tiden ! Känner mej stressad och besviken på mej själv för att jag inte fattar det . Håller på med amortering och det är som ett okänt språk för mej, känns jävla fint när jag hade tänkt att bli ekonom . Hade även tänkt att bli klar med matteC denna terminen men just nu känns det inte som jag kommer bli klar alls . Visst, många saker jag inte har kunnat i både B och C boken men det brukar inte ta sån här lång tid innan jag börjar fatta det . Helvete, besvikelse igen .
Dags att börja tänka om, komma på något annat yrke kanske ?

Igår hände det inget, va hemma i min soffa och kollade på Gilmore Girls precis som i fredags . Fick inget svar av herr J så det fick bli så helt enkelt .
På dagen igår så va det öppet hus, förstår inte riktigt varför jag skulle va där för jag va inte mycket till nytta må jag säga . Gick bara runt där och drack kaffe mest . När jag kom hem så sov jag en stund och sen hände det inte så mycket mer, lite mat och sen soffan .
Imorgon är det skola igen, bara en lektion och sen infokaffe . Mycket värt att gå till skolan en sån dag, eller ?
Hoppas på att mina skor och sånt skickas imorgon så kanske jag kan få det i slutet av veckan :) Skulle va awesome !

Nu ska jag duscha

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0