- Höhö fattig and I love it !

Beställde nyss lite från Sweden rock shop :D Så awesome ! Fick hem katalogen idag och när jag satt och titta i den så hitta jag lite saker som jag ville ha :P Dock så kunde jag inte köpa allt jag ville ha för då hade jag vart så läskigt fattig så det finns inte xD
Men det blev iaf 2 t-shirts, en poster (som jag tydligen ska få i födelsedagspresent om 2 månder) och ett par Batman Converse som jag velat ha hur jävla länge som helst ! Joo, skorna va väl lite dyra, precis som dom förra men det va fett värt det ! Allt gick på 1704kr, lite får jag tillbaka av min mor för min födelsedagspresent .
Riktigt lycklig faktiskt :)

Idag grillade vi på lektionen med fröken Anders, sprang runt på hela skolan för att hitta massa grejer som vi skulle ha . Sen satt jag bara där och glodde och såg allmänt dum ut som vanligt xD
Kallt som fan va det så det va mindre trevligt må jag säga :/ Efter det så fick jag åka bilen hem :) Men jävla André xD överpigg och allmänt jobbigt, men det blev ju intressant iaf :P Störde mej på alla sätt han kom på faktikst, lite småintressant xD
Idag ska jag nog inte göra nåt, skulle egentligen åkt till Axvall för att kolla på hockey men det blir nog inte så . Har världens huvudvärk, svidande ögon och kliande näsa :/ Inte alls på topp känner jag, så blir det när man är ute halva dagen ! Inte okej :P

Detta beställde jag ! En tjockis t-shirt och den här söta saken :D


Och min nya älskade skor ! Åh va fin han är den där Batman, om nom ! <3


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0