- Komplicerat det blev

Jaa, det va fan va allt ska va komplicerat jämt . Speciellt det här med känslor för folk, eller en människa iaf . Inte lätt att veta om personen tycker om mej när herrn är så stängd av sej, han va lite mer öppen förr och sa att han tyckte om mej rätt ofta och det verkade som att han brydde sej om mej iaf, behövde inte åka hem för att han viste att jag inte trivdes hemma och han gjorde alltid frukost till mej för att jag skulle få i mej mat när jag hade väldigt svårt att äta . Så lite brydde han sej väl om mej, eller ? Jag vet inte .
Men så är det de här med att kunna lita på folk, jag har extremt svårt att lita på folk oavsett vem det är, vilket är väldigt jobbigt . Det tar väldigt lång tid innan jag börjar lita på folk och det är inte ens säkert att jag börjar lita på dom sen heller . Jag är rätt paranoid av mej också så det gör inte saken bättre . Men får väl se va som händer, tycker om att vara med honom iaf, han gör mej glad .


Igår va det då valborg, hade inga speciella planer men det blev att jag åkte till Axvall en sväng för att dricka lite öl och va lite social . Blev inte så många öl för jag hade världens jävla huvudvärk och ryggen va helt åt helvete som vanligt så va inte på bästa humöret . Men jag stannade där till halv2 ungefär sen hem, åt lite och sen sova ! Va sjukt trött också som alltid . Hade lite trevligt iaf
Idag vet jag inte riktigt va som händer, ska snart ut och sätta mej i solen för det är solig idag igen, verkligen inget jag klagar på ! Älskar´t !
Imorgon är det dags för skola igen, mindre roligt :/ Men det får väl gå, inte långt kvar nu tills sommarlov så jag slipper skolan i några veckor !
Sen på lördag så är det öppet hus, får väl se va som händer då . Troligtvis inget spännande för det är ju då Axvall och det är rätt dött ! Skulle ju hellre hitta på något roligt men det är lika bra att gå dit och se glad ut .

Bilder från gårdagens fika i solen !



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0