- Komsi, komsi, pillepill !

Dom 2 sista dagarna av vanliga lektioner är slut för denna terminen :) Känns både skönt och lite tråkigt, det va min sista "Titti-tisdag" för jag tror vi ska ha Anneli på hälsoblocket nästa termin och sen ska jag göra annat !
Vi gjorde ju då som vanligt nutidsorientering och tackvare att det va sista gången så räknade Titti ihop alla resultat över hela terminen och jag vann :) Blev sjukt förvånad ! Brukar ligga mellan 5-7 rätt varje gång :P Men glad vart jag iaf ! Trevligt avslut på det hela .
Imorgon är det dags för trampen, är väl inte supertaggad men jag vill inte ha onödig frånvaro så det är väl bara att pallra sej iväg :P Kom på förut att det va ungefär ett år sen jag och Sandra gick den och då började jag tänka för mycket och kom även på att jag inte har träffat denna underbara människa på snart ett år :/

Pratade lite om sommarplaner idag och detta kom jag fram till hur min sommar kommer se ut ungefär:
- Umgås med fröken Louise och äta jordgubbar ! :D
- Fylla år, svår att undvika tyvärr !
- Försöka åka iväg lite, Göteborg, Sthlm, Fagersta och Dalarna ;P
- Kanske blir en tatuering också ;)

Känner verkligen att jag måste upp till Sthlm för att träffa Sabina innan hon åker långt, långt, låååångt bort :/ Och jag har aldrig vart i Sthlm så skulle väl vara trevligt att åka dit och se hur stockholmare lever ! Har ju bara sett "livet på landet" ;)

Höhö snodde denna bilden lite, men jag är faktiskt med på bilden !


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0