- Rastlösheten

Efter 2 vardagar av sommarlov är jag redan sjukt rastlös, helt sjukt vafan ! Det är verkligen konstigt att inte ha något att göra, ingen skola, inget att plugga jaa inget av det jag brukade göra och såhär kommer det vara i ett antal veckor tills skolan börjar igen . Bajs
Men men, blev att pyssla lite idag endast för att fördriva tiden, gjorde en liten katt och en liten dinosaurie :) Sen kom jag på, hm min vita kaffekopp är otroligt tråkig att titta på och jag har pennor som man kan använda på porslin så imorgon blir det att dekorera min tråkiga vita kaffekopp :) Jag vet, mitt liv är så otroligt spännande och alla är jätte avundsjuka men tyvärr, ingen kan ha så roligt som jag xD
Annars imorgon blir det inte så mycket action, på kvällen ska jag till faster för att prata lite sen blir det väl mer Gilmore Girls skulle jag tro, mitt nya lilla beroende . Vet inte riktigt va jag ska kolla på sen när jag sett allt, hm :/

Hade hoppats på att träffa herr J i helgen men har inte fått något svar så har ingen aning om ifall han hade tänkt att komma hit och hålla mej lite sällskap, om han inte kommer så får jag ha sällskap med öl och någon film, det funkar ju också på ett sätt ! Öl är ju alltid gott liksom och om filmen är bra är det alltid en bonus !

Min lilla katt som jag gjorde idag :) Höhö


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0