- Skolavslutning

Jaa, igår va det skolavslutning . Va både skönt och extremt tråkigt för jag vet att vissa människor kommer jag inte få träffa igen :/ Och det gör riktigt ont !
Efter det så åkte vi in till Skara för att köpa öl ! Om nom :) Åkte tillbaka till Axvall för att vandra upp för alla jobbiga trappor upp till Jacob och André . Vi satt där allihopa, Jag, Lenita, Orson, André och Kim, lite senare om Micke ochså . Drack lite, åt pizza, hade trevligt, kramades och lite pussar blev det . Så snukigt .
Fick även säga va vi tyckte om varandra eller typ va vi ville att den personen skulle ändra på, det va inte kul xD men det är lite kul att se att folk bryr sej om en på ett eller annat sätt :P Jag hade inte så mycket att säga om folk fakiskt, jag är tråkig :P
Orson och André gick ner och bada i gölen också, så nasty ! När dom gick upp så sprang alla in och låste in sej i Emelies rum xD Satt där ett tag tills vi va säkra på att dom va i duschen :P Men det va intressant att se folk simma i gölen :P

Gick mest runt med en STOR klump i halsen endast för André ska flytta till Skåne idag, det vill jag inte :( Även fast han skrämmer mej, äcklar mej och gör mej helt galen så är han endå en helt underbar person, det går inte att hitta någon annan än honom så jag va lite ledsen igår mej jag grät inte förns jag kom hem faktikst :P
Ska kanske en sväng till Axvall idag för att kramas och säga hejdå till herrn, men får se . Både vill och inte vill :/

Annars ikväll så ska vi grilla med våra grannar ikväll :) Kan nog bli trevligt ! Lite öl och grillat är ju aldrig fel faktiskt :)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0