- Woho mindre frustration !

Idag hade jag matte och då va jag då på ekonomidelen och jag fattade inget förra veckan, men så fick jag hjälp idag och då började jag fatta mer :) Sen gick det hur bra som helst även fast jag behövde lite hjälp då och då . Men jag har aldrig gjort sånt här så det är väl en självklarhet att jag behöver lite hjälp då :P
Har 2 uppgifter kvar på den delen men det skulle vi kolla på imorgon efter Samuel skulle läsa på lite :) Så skulle få en genomgång med honom imorgon så jag får en förklaring att det är sant, själva "formeln" . Konstig skit asså, blev väl lite små sur idag också med inte som förra veckan då jag tänkte bränna min bok och dansa på askan sen xD Det är väl lite väl överdrivet ;)

Annars har det vart en bra dag, dock vart lite seg idag :/ både i kroppen och i huvudet ! Börjar nog bli lite förkyld skulle jag tro :/ Mindre kul .
Kom hem vid halv 5, blev lite mat, sov en stund, pluggade lite matte och sen gjorde jag bokstäver i lera som nu står i ungen :) Så det har blivit lite gjort hemma idag iaf, bara att limma lite sen så är tavlan helt klar ! Så får fröken Mikaela hämta den imorgon .
Snart blir det en välförtjänt dusch :)

I helgen vet jag inte vad som händer, kanske kolla på lite Gilmore Girls, det är alltid nice :)
Om herr J hör av sej kanske det blir en sväng dit, det skulle va redigt nice faktiskt . Få lite lugn och ro, fint det !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0