- Fördelar med att bo ensam

Jag vet, jag bloggar inte så ofta längre men det är för att jag inte har så mycket att skriva om . Händer nästan inget i mitt liv ! Men kan berätta att i lördags så fick jag träffa dessa 2 underbara pojkar vid namn Jacob och Orson :) Det va Axelan så det va därför dom va här och det va den bästa lördagen på mycket länge ! Det kändes inte som om dom hade vart bort alls, va precis som förra terminen, en helt vanlig lördag :) Helt underbart ! Dom blev väl lite smått förvånade över att jag knappt dricker längre :P Så jag tog det lugnt med alkoholen och det blev en bra fylla :) Men dock så saknades en pojke, men får hoppas att han också kommer och hälsar på någon gång, han är saknad även fast jag vill slå honom med en stol rätt ofta ;) 
 
Jahapp, fördelar med att bo ensam då ! 
- Behöver inte klä på sej, ingen som gnäller på mej om jag går runt i kallingar och t-shirt en hel dag . Om mina grannar klagar så tänker jag bara säga att dom inte behöver kolla in i mina fönster ! 
- Ingen tar eller pillar på mina saker, får ha allt där jag vill ha det ! 
- Mina tvångstankar stör ingen annan än mej själv . 
- Får ha mina kläder ifred, eller folk frågar nu för dom kan inte bara gå in och ta det 
- Kan äta det jag vill utan att någon ifrågarsätter eller ger mej en predikan om hur nyttigt det är ! 
- Ingen kommer och frågar va jag gör när jag bara ligger som en säck potatis i soffan längre 
- Kan bestämma själv om jag vill ha besök det sitter inte bara någon i köket när man går in där 
 
Det finns säkert fler men jag njuter som fan av att få vara ensam ! Rätt konstigt men det är så . Få ha mitt privatliv ifred, kunna göra nästan va jag vill och få ta hand om mej själv . Visst, jag går till mina föräldrar rätt ofta men det är mest för att träffa Sebastian, han är så sjukt saknad av mej ! 
 
Smell you later 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0