- Jahapp

Har inte bloggat för jag inte haft något att skriva om, har glömt bort det och så har jag inte kännt för det helt enkelt !  
 
Men det händer inte mycket intressant, går i skolan, diskar, städar, "lagar mat" och pysslar . Har börjat med pärlplattor, rätt kul faktiskt :) 
Eller förra veckan så missade jag kaffekoppen på morgonen och så fick jag kaffe på hela handen, så blev det blåsor och grejer och nu gör det sjukt ont :/ Ser förjävligt ut också, men lite action fick jag den morgonen iaf ! 
 
Kommer väl inte hända så mycket mer i framtiden heller antar jag . Jullov om någta veckor, det ska bli jävligt skönt för jag är fortfarande trött på människor även fast jag hade lov för några veckor sedan :/ Rätt jobbigt att ha människor man stör sej på i närheten och man kan inte göra något åt det liksom .
Men men, får stå ut i några veckor till för att sen ha lite ledigt ifrån människor och skolan :) 
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0