- Jomenvisst

Får mycket kommentarer om mitt pyssel, att det är bra och att jag borde sälja sakerna och sånt och det gör jag ju . Men det är inget jag kan leva på direkt, det hade ju vart helt jävla awesome om jag kunde göra det ! Men det finns fortfarande människor som är så jävla mycket bättre på det än va jag är så det känns inte värt att starta upp en hemsida för det och sen försöka sälja det . 
Just nu ser jag bara mitt pyssel som ett tidsfördriv för jag blir lätt rastlös och uttråkad, det är något jag gör för att slippa att sitta och glo, och ett sätt att få mej att sluta tänka på massa skit . Att vara fokuserad på något helt annat än det som händer runt omkring och det som händer i mitt huvud . 
Visst, jag tycker själv att jag är rätt duktig på att göra små lerfigurer, och vissa av mina pärlplattor blir bra, men så svårt är det inte att göra dom pärlplattorna jag har gjort, det är bara att räkna pärlor och sånt . Klart jag vill göra större saker och så men det kräver tid, tålamod och pengar, och det har jag väldigt lite av (alla 3) . Men ska börja på en födelsedagspresent till min far, han fyller år i juni så det har jag tid till ! Men annars så blir det små grejer, lite star wars, jack skellington och små döskallar och sånt småpyssel . 
Ibland så känns det faktiskt dumt att ta betalt för mitt pyssel för jag ser det inte som något speciellt utan som ett tidsfördriv och om folk gillar det så är det bara en bonus . Men vill folk betala för det så får dom väl göra det. 
 
Såhär blir det ibland 
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0