- Fyhelvete

Är så äckligt jävla trött på människor, speciellt vissa människor i skolan . Ne, man kan ju inte tycka om alla men jag brukar inte tröttna på människor såhär snabbt, brukar bli i slutet av vårterminen men nu jävlar ! Fyfan vilka störande människor det finns, helt sjukt
 
Annars funkar allt bra antar jag, trivs fortfarande i lägenheten, fått en ny spis och frysen är väl nästan fixad iaf :P Ska måla några gaderobsdörrar sen är väl jag väl nöjd isåfall . Får se när målandet börjar !
Skolan funkar väl bra också, förutom vissa människor . Sköter mej rätt bra antar jag, ingen som klagar iaf vad jag vet ! Skulle behöva prata med en lärare men han är inte där och kommer vara borta ett tag till :/ Aja, får väl se hur detta blir helt enkelt .
 
Mitt liv annars är inte så mycket att skriva om för det händer inte mycket, fixar mat, städar, diskar, stickar och pysslar ihop små zombiefigurer av lera . Nee, inte mycket att skryta om direkt !
Men jag hoppas att denna helgen blir bra iaf, är ju då Axelan och självklart ska jag dit en sväng för att träffa folk jag inte träffat på flera månader ! :D Ska blir så jävla gött att ha lekkamrater igen även fast det bara är för en helg ! Man känner sej jävligt ensam när de människor man umgåts med nästan 24/7 flyttar långt bort :/
 
Lite Conway Twitty :)
 
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0