- Dags att dra

Imorgon hoppas jag på att kunna hämta nycklarna, skulle hämtat dom i torsdags men då va kontoret stängt så jag hoppas verkligen att jag kan hämta dom imorgon så jag kan börja bära dit lådor för det börjar bli rätt trångt på golvet i mitt rum med alla lådor ! :P
Sen så flyttar jag helt in till helgen tänkte jag, men får se om det blir tidigare för det vet man aldrig ! Men rätt skönt att kunna börja så fort som möjligt iaf :)
 
Annars har det inte hänt så mycket det sista, har kommit på varför jag inte trivs med mitt schema i skolan så ska försöka fixa det i veckan om det går annars så vet jag inte hur jag ska göra . Vet inte hur jag ska göra med mitt tredje gymnasieår än heller, om jag ska gå kvar på skolan eller om jag ska se om det finns något annat man kan göra . Kommer bli väldigt svårt att få ihop ett schema nästa år om jag ska gå kvar :/
 
Så i veckan blir det att flytta grejer, fixa schema och försöka sköta skolan så bra som möjligt ! Hm, kan detta bli ännu en liten utmaning för mej eller kommer det flyta på bra ? Det vet man aldrig ! Inget brukar flyta på bra när jag ska göra något så får väl se va veckan erbjuder :P
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0