- Första natten

Igår flyttade jag in helt till lägenheten, natten gick bra och jag sov otroligt nog bra :) Fixade kaffet igår kväll och hade perkulatorn på timer så det va klart när jag vaknade, helt awesome ! Hatar att vänta på kaffe på morgonen :P Så det blev kaffe och cigg som vanligt på morgonen fast på min balkong :)
Mina föräldrar gav mej tvbänken i inflyttningspresent, blev lite förvånad faktiskt ! Vi stod på Jysk och väntade på att dom skulle hämta den och jag funderade på att köpa en klocka till köken men sa att jag måste ta det lugnt med pengar, men då säger min mor att jag får tvbänken i inflyttningspresent :) Jag har väldigt snälla föräldrar ! Skulle köpt en tv av min kusin men då så säger min faster och farbror att jag får den i inflyttningspresent och försenad födelsedagspresent :D Blev riktigt glad ^^ Så igår kväll så kom min kusin och farbror med tv:en :) Min kusin hade även med sej sin hund som kissade på min balkong, tur att det är en liten hund ;P
Så nu ser det rätt okej ut i mitt vardagsrum och kök :) Behöver skaffa en större säng till sovrummet för det ser pluttigt ut med min lilla säng :P Vill ha en 160 säng som kan stå i mitten av rummet ;P Får se när det blir så !
Ska även skaffa mej en bokhylla, så det ska bli en tripp till Ikea någon dag :D AWESOME !
 
Idag ska jag inte göra något speciellt, kanske får lite besök av min älskade Sebastian :) Mina föräldrar ska bära ner saker till mitt gammla rum så det kan bli lite rörigt så han får komma hit istället :) Kan nog bli bra !
Sen ska jag äta mat hos dom för jag är dålig på att laga mat och min spis är läskigt gammal ! Har inget i frysen heller för den är trasig :/ Hoppas att dom fixar den snart !
Kanske ska träffa Louise med, får se va som händer
 
Mitt vardagsrum :)
Min nya tvbänk :) och den "nya" tv:en, kollar på Gilmore Girls för er som undrar !
Klockan i köket, den är rätt stor ;P
Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0