- Ikea :)

Igår blev det en liten tripp till Ikea för att köpa bokhylla och lite andra saker :) Blev en riktigt bra dag men blev 1806kr fattigare ;P Men fett värt det ! Tog ett tag att plocka ihop hela hyllan men det blev rätt bra och så slipper jag massa flyttlådor i vardagsrummet :)
Ska snart äta lite och sen dammsuga för det är rätt smutsigt på golvet :/ Så får se va jag orkar senare idag eller om det blir soffan resten av kvällen som vanligt, kanske ska fortsätta att sticka på min halsduk :P Jofan, jag sitter hemma i soffan och stickar, så jävla forever alone är jag xD
 
Annars i veckan blir det väl bara skolan skulle jag tro, det vanliga här hemma . Nee det händer inte mycket alls i mitt liv, ingen action här inte !
 
Lite små saker till köket :) Blev lite andra saker med men det har jag inga bilder på .
Min stora bokhylla :)
 
Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud så tjusigt det blev.
Förresten så har vi likadana tapeter du och jag ;)

Svar: Joo det blev rätt bra i vardagsrummet :) Nemen se där ! ;)
Berit Silfver

2012-09-30 @ 21:59:40
Postat av: Sandra

Hej min kära vän! Nu är det ett tag sen vi hördes av. Jag ville bara säga att jag tänker på dig konstant. Saknar ditt fina skratt som kunde fylla en hel korridor och mitt hjärta med ren glädje och kärlek. Saknar alla stunder jag någonsin delat med dig. Jag har aldrig haft någon som dig och det står jag för. Ingen som skrattar åt mina konstiga saker jag säger och gör. Ingen som visar sådan kärlek som du gör! Fan thess min alldeles fina thess. Föralltid är du i mitt hjärta. När jag är ute och går kan jag höra ditt skratt på mils avstånd i vinden. Tack för att du finns! <3

Svar: Tänker på dej varje dag ! Saknar dej otroligt mycket :/ Är väldigt ensamt i skolan utan dej <3
Berit Silfver

2012-10-01 @ 01:14:43
URL: http://Sandrakafka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0