- Lite glad iaf :)

Väge mej imorses och det va en glad överaskning :D har gått ner 2 kg sen jag började ändra mina matvanor och allt som allt är det 6 kg som är borta :) Känns riktigt skönt att det är värt att inte äta vissa saker faktiskt så det va en bra start på dagen ! Mitt mål är "bara" 13 kg bort ;P
 
Har fortfarande feber så jag ligger i soffan lite smått halvdöd :/ Igår va det en lugn dag, pluggade lite matte (ca 2-3 timmar), tog det lugnt i soffan och sov lite . Är inte allt för pigg när jag har feber, men halsen är lite bättre iaf så får väl se om det blir någon skola på måndag, har ju bara en lektion men det är inte bra att gå dit med feber och förkylning !
Idag ska jag väl inte göra något speciellt, har pysselbeställningar men jag kan inte koncentrera mej när jag har feber :/ huvudet bara snurrar och jag har ont i hela kroppen så får pyssla nästa helg om jag har tid . Men det blir nog att ligga i soffan och ta det lugnt till Malcolm in the middle :) Ska se sen om jag kan hitta säsong 3 ! :D
 
Som sagt, kolla lägenhet på måndag ;) Är riktigt spänd faktiskt ! Hoppas att den ser bra ut och att jag gillar den så jag kan börja packa i veckan :) Då blir det inte mycket pluggande utan mer packande om jag ska få med allt, man samlar på sej rätt mycket på 4 år i samma rum när man inte har rensat något förutom kläder :P Så får väl se va jag hittar för spännande saker i all skit jag har !
 
Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0